Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wellness arrangement Oldebroek

  • astrrrrid

    Even weg uit de dagelijkse sleur om eens echt tot rust te komen; dat is het doel van deze wellness verwendag ! Een heerlijke dag met persoonlijke aandacht alleen voor jou en een combinatie van behandelingen die zorgen voor een totale ontspanning en geestelijke rust.

    Een mooi verwenmoment voor jezelf of -middels een cadeaubon- voor een ander !

    Wellness Verwendag voor “dé vrouw van nu !”

    Op deze dag verwacht ik je om 10.30 uur in mijn praktijk aan huis. Je wordt ontvangen met koffie/thee + iets lekkers, en we nemen de tijd voor een kennismaking. Hierna krijgen als eerste je voeten alle aandacht d.m.v. een luxe voetbehandeling: een warm voetbad, paraffinepakking en een ontspannende voetmassage.

    Daarna heb je de tijd aan jezelf; om te lezen, te liggen of gewoon voor “even helemaal nix”. Gedurende dit intermezzo voor jezelf, krijg je een heerlijke verzorgde lunch aangeboden met o.a. vers gebakken brood.

    's Middags volgt een uitgebreide relax massage van rug, schouders en nek, met aansluitend een ontspannende reikibehandeling. Om ongeveer 15.30 uur ga je, met een gevoel van een “kleintje vakantie” gehad te hebben, weer op weg naar huis.

    Een all inclusive één-persoons-dag kost € 95,00 en is te bespreken voor een doordeweekse dag; telefoon 0525 65 13 80 / 06 400 10 635 of stuur een mail naar info@inbalans-oldebroek.nl.

    Deze wellness verwendag in de huiselijke sfeer van een privé praktijk in de landelijke omgeving van Zwolle, biedt alles om de wereld om je heen even te vergeten en te genieten van een heerlijke dag !

    Met een hartelijke groet, Astrid Kesler

    praktijk -in balans- is ontspannen - ontstressen - onthaasten door o.a. voetmassage, rugmassage & reiki

  • Erica

    hé wat leuk ! ik heb dit aan m'n zus kado gedaan… je kent ‘t wel: 2 kids, huishouden, M-lief, hond, baan erbij, vriendinnen en ook nog fanatiek badmintonnen……… jeetje wat zij blij met DIT kadootje; hahaha… ’t beste wat ik heb tot nu toe voor haar heb kunnen verzinnen ;-)