Hallo

Ik ben Linda en volg bij Hogeschool Tio de opleiding Hotelreceptioniste Gastvrouw. Daar krijgen we alles wat te maken heeft met hotel, restaurant en horeca.

Voor de maanden juni/juli/augustus (kan verlengd worden) ben ik nog op zoek naar een erkend leerbedrijf dat mij een stageplaats kan bieden.

Omdat ik in Arnhem heb gewoond zou ik het leuk vinden om daar te gaan stage lopen. Dorpen rond arnhem is geen enkel probleem, ben bereid tot ongeveer een half uur/ 3 kwartier reistijd. Ik heb al een beetje rondgekeken, maar sta open voor leuke suggesties.

Ik ben op zoek in de richting van: Hotel, dierenparken, vakantieparken/bungalowparken, evenementen(bureaus), landgoederen, kuuroorden.

Ik heb al een aantal leuke gevonden maar wil graag tips etc en als iemand een leuk bedrijf weet mail me!

Degene die ik al heb gevonden zijn: Oostappen Recreatiepark arnhem, Burgers Zoo, Sanadome, Hotel Warnsborn Arnhem.

Wie kan me verder op weg helpen!!!! Ook als jullie suggesties hebben over site's etc dan hoor ik dat graag.

Groetjes