Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Française op zoek naar hulp en naar een baan

  • Delia

    Hallo iederen,

    Ik ben Française, 23 jaar en erg gemotiveerd. Ik ben op zoek naar alle banen mogelijk voor een Française die spreek groed Engels en “bijna” goed Nederlands. Ik pas me makkelijk aan aan een nieuwe werkomgeving en ik ben bereid onderaan te beginnen. Ik ben fulltime beschikbaar in het heel land en ik ben bereid te verhuizen in de buurt van mijn nieuwe baan.

    Ik heb echt een baan nodig te vinden om hier te kunnen blijven.

    Meestal zijn de mensen erg verbaasd dat een Française in dit land wilt wonnen en werken. Ik houd van Nederland en Nederlanders en ik denk dat iederen eens in zijn leven wilt veranderen. Ik probeer het. Kan iemand mij helpen?

    Dank u wel.

  • Sandra

    Hallo Delia,

    Misschien is dit iets voor jou om iets bij te verdienen!

    Ik ben erachter gekomen dat je met mailtjes lezen heel wat geld kunt verdienen. Zo kan ik toch mijn inkomen nog enigszins aanvullen. Op mijn website heb ik links verzameld van programma's die je betalen voor mailtjes te lezen. Ik kan deze niet hier toevoegen omdat het dan meteen verwijderd wordt. Maar ben je geïnteresseerd,mail me dan!

    Groetjes,

    Sandra